Bizde 15 ayligiz 2 3 gündür fena zorlaniyorum istediği bisi olmasın yirtinip ağlıyor her istediği olsun istiyor sacma sebeplerden ağlıyor gece uykusuna bu saatte geçti oda zorla ağlaya ağlaya büyük bir kriz sonunda diş falan olduğunu sanmıyorum hiçbir belirti yok çünkü atak içinde uygulamada 30 gün var daha diyor ama anlamadım gitti büyüdükçe daha zorlaşıyor sanki işler