pasaklisinkukuli Hışırtılı kitap iç içe gecen halkalar ve tummy time kartlarını almak istiyorum ama kayınvalidem akşam üzeri gelecek kalırsa gidip alıcam
Deletedmom_33 pasaklisinkukuli bende bardak ve yumruta eşleşme alacağım ama anca öğlene uyaniriz. Ekstra kedi veterinere gidecek ve pazar var. Oğlum bebek arabasında pek durmaz oldu nasıl hepsini halledeceğim kriz çıkmadan bakalım
pasaklisinkukuli Moana yarın bulamazsam eşimle cunartesi siyah bime gidecem oraya daha fazla aktüel geliyormuş
pasaklisinkukuli Elika00 aslında bime gitmeyi özledim 3 aydır sadece bir kere eşim olmadan gittim eşimde hadi hadi diyo bişey baktırmıyo yarın kv gelecekken kaçayım diyorum bi yarım saat
Deletedmom_33 pasaklisinkukuli o yüzden sanırım bim kalacak gibi. Babasına veya halasina da bırakamıyorum hepsi Bursa’ya cenazeye gitti akşama anca gelirler 🥲
Feraye_ pasaklisinkukuli ben giriş katta oturuyorum,evin altı bim gitmeye üşeniyorum ve soğuktan da cikasim gelmiyo 😂 Yoksa almayı isterdim.
sakinolpelincim pasaklisinkukuli biri de ben geçenlerde a101 den halka almıştım oda geliyormuş ama geçti. İç içe geçen kaplardan alıcam başka birşey göremedim. O kartlardan fln var pek bakmiyor beyimiz. Piyano da 250 TL ye iyiymiş oda 350 fln internette. Bulursam oda olabilir.