gkbyza çok normal bebişim 🌸 anne saçı olduğu için dökülmesi normal benimde oğlumun çok dökülüyordu boynunun altına felan gidiyordu kaşındırıyordu bende traş ettirdim 3 aylıkken şimdi saçları o kadar güzelki iyikide sıfıra vurmuşum diyorum simsiyah çok sertti ilk doğduğunda şimdi ipek gibi birde sarışın ❤️