tugceizgi Liarac kremini serumunu aldım, Madecasollu aldım , j weel aldım,bio oil aldım , yani ben gebelik sürecinde de doğum sonrasında da düzenli olarak hep kullandım arada zeytinyağı da sürdüm, ama geçmedi benim çatlaklarım ve mor mor kırmızı kırmızılar , belki genetiktir bilmiyorum ama ailemde kimsede yok çatlak olmamış yani bu kadar olduysada hemen geçmiş, inşallah sende olmaz , bunlar bana para tuzağı olarak geliyor artık, bir krem koyuyorlar şu kremi deyip satıyorlar ve bunların içlerinden bazıları çok pahalı yazık günah verdiğimiz bunca paraya