1 yasına kadar mama sandalyesi almadım biz yerde yiyoruz oda yanımızda yer diye. Ama artık kendi kasık tutmayı falan öğrenmesi için ucuz yollu bişey alıyım diyorum. 1 yasından spnra kullanımı iyi mi yoksa gerek yok zaten kullanılmıyor o yastan sonra mı diyorsunuz?