Kızlar saç düzleştirici alıcam markaya karar veremedim ısı derecesi yüksek olsun ve saçın üstünden 2-3 geçişte düzleşsin istiyorum mesela şu anki düzleştiricim saçın üstünden 5-6 kere de geçsem düzleşmiyor saçlarımda sonradan çok kabarıyor hemen kabarmayan uzun süre düz kalmasını sağlayan bi düzleştirici istiyorum var mı önerisi olan kullanıp memnun kalan ?