Emerek uyutanlar için sormak istiyorum özellikle.
Sabır taşı, salça yara bandı vs vs bi şeyler kullanarak tekte bıraktıranlar çok rahat bıraktıklarından bidaha istemediklerinden falan bahsediyorlar ama 1 gün sürdün tiksindi istemedi ama nasıl uyudu yada ağladı mı gece kalktı memeye baktı naptı geri nasıl daldı vs
Azaltarak yada önce geceyi bırakarak vs gidenlerin süreci daha mı sancılı oluyor, böyle bırakanlarınki ağlıyorda bi şeyler sürenlerinki ağlamıyor mu sanki okudukça öyle bi algı oluştu bende.