Merhabalar söyle
Bir sorum
Olacak. Çocuğunuz hasta olduğunda özelikle atesli 3-4 gün evde bekliyormusunuz? Yoksa hemen mi doktora götürüyorsunuz ? eğer ateş 39 un üzeri ve dirençli degilse ben beklemeyi tercih ediyorum. Birde doktorunuz ates yüksekse ve 4 günü geçtiyse kanda enfeksiyon bakip
Mi antibiyotiğe karar veriyor ? Veya bogaz iltihaptıysa bogaz kültürü bakıp sonucuna göre mi antibiyotik başlıyor. Yani şimdiki doktorlar çok
Kolay antibiyotik
Yazıyorlar ve buna çok üzülüyorum