7 bucuk aylık bebişimde ilk 4 ay ağır bir koliklik dönemi yaşadık. Sonrasında kolik atakları geçsede huzursuzluğu devam etti. Sürekli mızmız ,huzursuz ,kendi kendine vakit geçiremeyen, ben olmadan oyun oynamayan sürekli sıkılgan bir bebek oldu. Malum kış günlerinde dışarı cıkarıp oyalayamıyorum. Koliklik geçti ve izi kaldı bir nevi. Kolik annesi olup benim gibi bunları yaşayan var mı? Varsa bu huzursuzlukları ne zaman geçecek veya bu kalıcı huy olarak kalır mı? Bilgisi olan yazar bilir mi ?