BirBilgeninAnnesi Merhaba arkadaşlar, kızım 13 aylık 1 tane bile diş gelmedi, her gelişimi çok güzel ama diş yok, geç çıkaranlar var mı ne zamana kadar beklemeliyim doktora gitmeli miyim? Ebe hanım 15 aya kadar normal dedi ama endişe ediyorum istemeden
Deletedmon_65 BirBilgeninAnnesi 10 aylık aşırı huysuz sürekli birseyler ağzında sürekli damaklarını kasıyor ama yok patlatamıyor 🤦🏻♀️
BirBilgeninAnnesi Deletedmon_65 ya malesef benim de çok şüphelendiğim dönemler oldu ama hala çıkmadı hiçbir belirti göstermiyor artık 🤦inşallah sizinki çabuk çıkarır 💫🙏☺️