selim-im ya ben bimden aldım kek kalıbını markasıda yok😂çok güzel cikiyo ama ben kalıbını yagliyorum ve un sepeliyorum guzelce her yerine gelecek şekilde kalan unu dokuyorum, yağ’a yapimis oluyo un b5 dk buz dolabinda kaliyo kalıp ve sicakken bile cikiyo kek kaliptan deneyin derim🍁