Deniz3520 Evet o burun bi kurumadı maalesef. Burun açarken havayı çekiyoruz ya boğazımıza yerleşiyor o mikroplar da işte. Bizde de öyle durum. 8ay 36 günlük oğlum. Ön üstte dört diş, altta iki diş geldi bizde de. Damağı yardıktan sonra kolay geçti dişler iyice büyüyene kadar. Sadece damağı yarana kadar çok çektirdi. Ne kadar sürdü tam hatırlayamıyorum atak dönemine de denk gelmişti çünkü. Şimdi 5 diş var toplamda, 6.da yarmış damağı, üstte yan diş geldi. Tek tek de gelmiyor 2-3 tane birden geliyor. Biri bitiyor hemen diğeri başlıyor, ondan tam ayırt edemedim.