Kose21 Selamün aleyküm kızlar. 15aylik oğlum var hamile olduğumu öğrendim bugün Dr gittim 3aya kadar memeyi bıraktırmak gerektiğini söyledi düşük riski çok yüksek olduğu için ama içim içimi yiyor çok üzülüyorum ve oğlum memeye çok düşkün 😔🥺
Minel-inannesi Kose21 baska bi doktordanda görüş alsanmi acaba bazen bazi doktorlar alternatifde sunabiliyolar direk kestirip atmak yerine tabiki sizin ve yeni dogcak olanin sagligi cok onemli ama bu durumda olsam ben bi kac doktora daha giderdim sanirim
Aliyeylmz27 Kose21 işte ne yapcin canım mecbur yani bı sekilde birktirmalisin biberon fldn ver her istediğinde oyala kendini. benim de oğlum 1 buçuk yaşında halen emiyor ve bu durumdan korktuğum için bende nasıl biraktirirm bilmiyorum benim oglanda çok düşkün memeye
Kose21 Minel-inannesi evet bende öyle yapmayı düşünüyorum, hamileyken emzirip hatta tandem yapanlar bile var yani hem bebeği hem çocuğunu emziren. Bakalım zaman ne gösterecek benim sağlığım buna el verisli olacakmi insaAllah bir sorun çıkmaz 😔🥰
Kose21 Aliyeylmz27 o kadar çok düşkün ki hem yemek yer hemde beni emer sürekli ama gün içinde oyun arasında bile meme diyip yanıma geliyor 🥺
beybimveben Bıraktırmanız gerekmiyor. Doktor sallamış başka doktorla görüşün. Düşükle emzirmenin ne alakası olabilir