Damla2317 Emzirirken herhangi bir ilaç kullanımı için bir site vardı. İnstagramda doktorannemm hesabında görmüştüm. Etkin maddesi neyse internetten araştırıp siteye yazıyorsunuz. Yeşil çıkarsa kullanılabilir. Site ispanyolca ama işe yarıyor denedim ben. Adı “e-lactancia”. Yeşil düşük risk , anne sütüne çok az geçer demek. Renkler hardal, turuncu, kırmızı diye gittikçe risk artıyor, ona göre kullanmamanız gerek.
Genel yorgunluk için bir kan tahlili yaptırsanız daha iyi olur bence. Eksik neyse ona göre takviye veya ilaç/iğne alırsınız. Geçmiş olsun