Kızlar kızım 11 aylık ilk sleppy kullandıl sevemedim onu sonra migrostan miniese başladım geçen aya kadar hep onu kullandık memnunduk ama sadece migrosta satılması sıkıltı oluyo sürekli gidip alamıyoruz uzak biraz. Topluda almıyoruz maddiyattan ötürü bittikçe alıyoruz. 2 haftadır a101in bezini kullanıyoruz ama onu koku yapıyor ve çabuk yırtılıyor beğenmedim. Uygun fiyatlı bez öneriniz varmı taşırmayan koku yapmayan? Kullandıklarım hariç