Yaklaşık iki aydır benimki de reddediyordu. Son birkaç gündür gönülsüz de olsa almaya başladı. Çünkü emerek uyutmayı kesmeye başladım. Uyku saati gelmeden doyuruyorum. Beyaz gürültü ya da pış pış açıp bazen kucakta dolaştırarak bazen yatakta sarılıp poposuna pat pat yaparak uyutuyorum. Hala zor dalıyoruz ama yine de beklediğimden kolay. Çünkü yapamayız sanıyordum. Tüm gece emzirmekten o kadar yorulmuştum ki. Benimki memeye düştükçe emziği bıraktı, belki sizde de aynı problem vardır diye yazmak istedim.