Herkese iyi akşamlar.Bebeğim 5 aylık ve hala devam eden yoğun gaz sancıları var.üstüne bir de çok yoğun reflüsü var ve elimde gaviscon infant ilacım bitti.bebeğim reflüsü yüzünden uykusundan sürekli çığlık çığlığa ağlayarak kalkıyor ve maalesef ilacı bulamıyorum hiç bir yerde