Zuleyham Kizlar sutum fazla ve bebegim tam anlamiyla bisaltamiyor surekli ustum islaniyor sutle ne yapmam lazim yasiyan varmi
Uykusuzhayat Zuleyham aynı şeyi yaşıyorum sürekli ped göğsümde emzirirkende emdiğinden fazlası akıyor ğenizinede kaçıyor hep
cero21 Zuleyham aynı durumdayız lütfen makineyle sağım yapmayın sütü çoğaltacaktır elle müdahale edin ve 2 sefer bir memeden önce elle müdahale edip ön sütü boşaltın verin eskisi gibi fazla olmasada toparlayacaktır bu durum
ipegiminannesi Sağıp buzluğa atabilirsin canım 4 aydan sonra göğüslerin terbiye olur bebek ne kadar emerse o kadar üretir benimde öyleydi şu an normale döndü
Masalserin2019 ipegiminannesi 7 aylık kızım benim nie terbiye olmadı günde 3-4 kez dolu dolu gögüs pedi değiştiriyorm :)
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm
Mersah Zuleyham bnm ikinci bebeğim diğer kızımda hiç mama kullanmadım bundada mama kullanmıyorum çok şükür sütüm çok dedim 2 gün az az geldi şükür şimdi toparlandı sütüm