Bebeğim 13 aylık sürekli bir hırıltı sorunu var göğüs hastalıklarına götürdüm doktor yatarakmi besliyorsun kulakları kıpkırmızı olmuş reflüsu bile var dedi . Ben bebeğimi yanımda yatırıyorum istedikçe ger dakikaka meme veriyorum sürekli yatıyor yani bu zamana kadar da bir sorun oluşmadi. Yalnız bu 2 gündür emzirdikten veya su verince mesela kendi yatıyor bir öksürük tutuyor sanki zor nefes alıyor dik tutuyorum bir süre oksuruyor sonra sanki midesinden bir ses çıkıyor gaz sesleri gibi sonra uyuyor nasıl bir şeydir bu anlayamadım luften tecrübelerinizi yazar mısınız??