Kızlar oğlum 15 aylık 1 yaşına kadar kitap okudum çok güzel dinliyordu fakat şu son 3 ayda dinlemek istemiyor başladığım an okumaya ağlamaya başlıyor kitap okumanın bir çok faydası var bunun farkındayım ama nasıl sevdirecegimi bilmiyorum bir fikir verseniz