esmanuursss ben olsam iade kabul ederdim ama kargo parasını keserdim. Hem ürününüzün arkasında olduğunuz belli olur hem de güven vadettiği için daha çok satış yaparsınız. Birde beden değişikliği veya uyumama sorununu en aza indirmek için bütün bedenlerin ölçülerini açıklama kısmına yazmanızı öneririm ben yıllardır online alışveriş yapıyorum mağazaya ne zaman girmişimdir unuttum çalışırken vaktim olmuyordu akşam evde ayaklarımı uzatıp bakıyordum kıyafetlere şuanda da yaşadığım yerde pek alışveriş imkanı yok önceliğim iade kabul eden mağazalar çünkü Bi tunik deyio geçilecek şekilde değil piyasa herşey çok pahalı. Mağdur olmamak için güvenli sitelere başvyruyorum