İndirimden mont sipariş verdim, bugün saat 19.00 da ürününüz kargoya teslim edilmiştir diye mesaj geldi. Az önce ise verdiğiniz ürünün yaş stoğu tükendiği için siparişiniz iptal edilmiştir yazıyor. 19.00′da neyi kargoya teslim ettiler o zaman? Ve ben bu ürünü salı sipariş verdim, en geç yarın kargoda yazıyordu yani çarşamba günü kargoya çıkması gerekiyordu. Hatta onun için arayacaktım vaktim olmadı bugünde bu tür mesajlar geldi. Kesinlikle hakkımı aramak istiyorum, nereye şikayet edebilirim?