Suradevelioglu minel_gms 17 Ocak da kızımın doğum günü oda bir yaşına girecek 😌 çok sinirli bir bebek gerçekten bazen zorlanıyorum.. uykusu deseniz oda berbat sabaha kadar perişan oluyorum.. umarım 1 yaş guzellikleriyle gelir 🥲 en önce de sağlık tabii ❣️
Deletedmom_33 minel_gms bizimde 3 haftamız kaldı. Büyüdükçe bela geliyor sade. Bugün 2 sn de TV sehpasına tırmandı daha ben kalkıp gitmeden aşağı bakıp halıya düştü. Dün cam biberonu vurdu kırdı. Daha neler neler….
Songena19 Bir yaşına girdiğinden beri aşırı hareketlendi 9da uyuyan bebem 10u bazen 11i buluyor uyuması daha çok oyun istiyor her yeri karıştırıyor ve her bulduğu şeyi ağzına götürüyor elindeki zararlı birşey varsa almak istediğimizde çığlığı basıyor vs ..😂
Bsranne Suradevelioglu Benimde kızım 18 inde bir yaşına girecek anlattığınız ne varsa bizde de var 🥲 Ve bu aralar canı yanarmış gibi geceleri sık sık uyanmalar da cabası
Suradevelioglu Bsranne tıpa tıp aynı benim kızımda öyle .. gerçekten akşam olmasını istemiyorum artık ya