hepi_anne 3bucuk aylık olana kadar kolay bir bebekti ta ki atağa girdi tüm huyu değişti şuan 4 ay 7 günlük tüm gün inanın abartmıyorum tüm gün kucağımda. Sırti asla yere gelsin istemiyor. Bir tane daha çocuğum var onunla ilgilenemiyorum kenime zaten zaman ayırmak hayal gibi. Gece uykusuda eskiye göre bozuldu. Umarım ataktandir ve bitince toparlar insAllah. 2. Ay aşısı bizde ateş yapmisti bugün 4. Ay aşısı olduk huzursuz olduğu için ilaç verdim bariz ağrısı vardı, aşı olalai 13 saaat oldu bu saatten sonra da çıkmaz heralde