Andromedauzay Aynaya baktığınızda Gördüğünüz kadın mı daha mutlu ? Yoksa Yemek yerken Gördüğünüz kadın mı ? Ben aynayı seçiyorum Hadi diyetee 😅 8 kg fazlam var artık gitsin
Feyzosumunannesi Andromedauzay yiyen ben çok mutlu aynalara küstüm diyetisyene gitmediğim sürece asla kilo veremem 10 kılıo fazlM var