birtutambilgi Tamamen marka odaklı yorum yapacağım (yoksa bende kaşık mama için küçük olduğunu, onun yerine muhallebi de yapılabileceğini düşünüyorum)
Kızım 13 aylık 10. ayından beri sanırım kaşık mama kullanıyorum. Özellikle geceleri yatmadan önce kurtarıcı oluyor bazı günler. Yiine de arı markası aşırı tatlı bir marka ve çoğu bebekte kabız yaptığını gördüm. Hero baby -ki o bile temiz bir marka değil- bile daha az tatlı kalıyor yanında. Bilemiyorum, mama kullanan bir bebek demişsiniz bu doğrultuda bir bilgim yok. O aylarda meme/mama reddi olduğunu biliyorum. Belki sizin bebeğinizde yaşıyordur. Kilo kaybı vs olursa doktorunuza danışın, belki ek gıda tadımlarına erken başlamanızı önerebilir (eğer alerji geçmişi ya da ailede alerjisi olan bir birey yoksa) Şimdiden kolay gelsin😊