Hep bi kucak isteği var 2-3 gündür de uykuya dalmakta zorluk çekiyoe uykudan bi anda ağlayarak bazen çığlık atarak uyanıyor korkuyor çok sıçrıyor. Birde aksam genellikle memeyi emerken oturmamı istemiyor ayaktayken daha rahat emiyor. Dün 2 ay aşılarımızı da vurulduk. Atak haftası mı neden böyle anlayamadım