alpgokm_91 1 haftaya kadar normal diyorlar ama yine de doktora görün istersen zeytin yağızararlı olabilir bağırsakları için benim kızım 3 güne 1 yapardı başka bende korktum ama tuvaletini yaptığında bezi dolu oluyorsa renginde ve kıvamında sıkıntı yoksa endişe etme ben zeytinyağını bir iki kez poposuna sürmüştüm incitmedim kesinlikle