Egeemoms açıkçası bunda çokça marka var altında ki yorumlara göre hareket edebilirsiniz. Ben nexus kullanıyorum çokta memnunum ama diğerleri de neden olmasın. İçine flixair, ronkotol ve sf kullandım ama biz bronşit olmuşuz. Eğer en başından alsaydık hava makinasını daha başlarda sadece sf kullanırdım.