Prensesannesi2022 Ah diş ağrısı kadar zor bir şey yok çok iyi bilirim… Allah yardımcınız olsun. Bende 7 aylıkken çektirmiştim doktor 4 saat emzirme sağ dök demişti. Ama ablama emzirebilirsin sıkıntı olmaz demişti doktor. Dişinol jel var ağeıyan dişe dürülüyor o iyi geliyor doktora sorup kullanın. Sarımsak ezip ağrıyan dişe koymak, zeytin ezip koymak, buz masajı, sirkeli su ile gargara bunlar iyi geliyordu bana.