Kuleda Minikkmr merhaba neden satıyosunuz bende almayı düşünüyorum ama kullanışlı değil mi işe yaramıyomu ?
Mdorukkk Minikkmr evet uzak maalesef benek çok küçük olduğu için çıkamıyorum yoksa Marmara’yla alırdım. Kartal da bir arkadaşım var ona bırakma şansınız var mı size yakın
Minikkmr Mdorukkk aracım olmadığı için sıkıntı yaşıyorum bebegime de tek bakıyorum çıkamıyorum anlayacağınız. Ben de yardımcı olabilmeyi cok isterim.