Kızlar neredeyse bir hafta olacak geçmedi dermo trosyd kullandım bugün 6. Gün geçmedi sonra desitin sürmeye başladım bezimizi prima premium care olarak değiştirdik slepy kullanıyorduk poposunu yıkayıp havalandırıyorum zeytinyağı da denedim bilen biri yazsın lütfen 🥺 artık poposunun pişik olan kısmı sertleşti pütürleşti canım acayip sıkılıyor