Bebeğim dün sabah çarşamba saat 10 da 4. Ay aşılarını oldu aşı olduğu gün bi sorun olmadı ama bugün keyfi yoktu ve öksürüyor sürekli uyurken dahil öksürüyor ve aşı olduğu bir bacagı normalken diğer bacagı aşı olduğu bölge kızarık ve şiş normal mi bilgisi olan var mı aşı etkisi olarak öksürükde olur mu