gocebebirbayan 3 ay kontrolüne götürdüğümde doktorumuzun söylediği şey şu oldu; Salyası akacak,eller sürekli ağızda olacak,huzursuz olabilir bunların hiç biri diş yada farklı bir şey değil. Dış dünyaya adapte olma çabası bu ay bebeğinizin keşif ayı telaş yapma ellerini ağzından çekmeye çalışma demişti. Oral dönemde olduğu için üzerine birde atak haftası denk geldiyse şayet ondan huzursuz olmuştur ☺️