Bugün kadın doğum doktoruna gittim vajinal muayene oldum ve bana vajınanın çok geniş olduğunu söyledi 5-6 cm genişliğinde dedi 7 ay önce normal doğum yaptım doktor ameliyat önerdi idrar kaçırma problemi yapar sende dedi ve bi daha normal doğum yapamazsın dedi 22 yaşındayım daha karar veremedim sizce gerekli bi ameliyat mı ve yaptıran var mı