Selvi30 merhaba frenektomi diye de geçen üst dudak bağı var gibi görünüyor. Bu bağın dereceleri vardır duruma göre takip veya bağın kesilmesi önerilebilir. Kesilmesi çok kısa süren hatta kanama dahi olmayan ya da çok az olan bir süreçtir. Endişe etmenize gerek yok doktorunuza gösterip uygun yönlendirmeyi alın mutlaka
Geçmiş olsun
Sevgiler