UMUTUMM___ Tugbakivanc 2.5 yildir buraya gelin geldim canim Mersin’den gurbetçiyim memur değiliz KAYAPINAR da ikamet ediyorum güzel yer insalari anlayisli sevdim lakin doğup büyüdüğüm yer kdr olmaz
Tugbakivanc Jelibonsmom Acemianne2807 Diyarbakır’da bir pozisyon var tercih yapma konusunda kararsızım 2 yaşında çocuğumla tek başıma yaşayabilir miyim? İstanbul’dan çok uzakta iklimi nasıldır, insanları, imkanları nasıldır merak ediyorum.
Acemianne2807 Tugbakivanc Tugbakivanc öncellikle şunu diyim bir çok sitede güvenlik park vardır ben İskenderun’a geldim leş gibi yer ne park var ne insan gibi yerlerde var orda çok güzel parklar var bir ptobus ile bir çok yere ulasım sağlanıyor. İnsanları asırı cana yakındır carsıya inince köse basında size kahve ikram edenleri görürsünüz memurların geldikten sonra asla gitmek istemediği yer bend dahil 😢 asırı t mız havası var suları muslık suyu içiliyor direk yani ben keşke hataya gelmeseydim diyorum o kadar kötü ki orayı mumla arıyorum istediğiniz her şeyi bulabilirsiniz ama şunu sormak istiyorum neden tek eşiniz den ayrı mısınız
Tugbakivanc Acemianne2807 çok teşekkür ederim bilgiler için. Eşim özel sektörde çalışıyor ayda bir iki hafta belki gelip geri gider diye düşündüm.
Acemianne2807 Tugbakivanc kayapınar çok güzel bende prda kaldım ama kresleri pek bilmiyorum tek bildiğim memurlar içim ayrı kreşler var