Beyzacar1 aynısını biz kullanıyoruz gerçekten çok güzel evet komidinin üzeri su oluyor çıkan buhardan diye düşünüyorum ama bu benim için sorun değil çünkü odanın nemini çok güzel dengeliyor . Nem göstergesi sorunlu olabilir bunun için ayrı küçük o da nem sıcaklık göstergesi kullanıyoruz biz. Çalışmadığımız gün gerçekten boğaz kuruluğu ile uyanıyoruz biz çok memnunuz ve fiyatı çok uygun yazmış satan arkadaş kaçırmayın derim bu fiyata