Largopen şurup var, boğazı çok iyi yumuşatıyor balgam için çok tavsiye ederim, doktorunuz önerirse alın derim.sesi bile gitmişti hiç çıkmıyordu, sadece 2-3 kullanımda etkisini gördü . Calpol da vardı günde 3 defa yazıyor ama ben sadece gece uykusuna girmeden önce emzirip veriyordum günde bir defa. Fazla ilaç kullanmamak daha iyi emzirme sürecinde . Şuan çok şükür boğazı da iyileşti burun akıntısı da geçti . Buhara da gerek kalmadı 🌸