Merhabalar anneler . Benim 2. Doğumum oldu ve bebeğim 1 yaşına girdi. Henüz regl olmadım! Ne zaman olacağım ? İlk doğumdan 4.5 ay sonra olmuştum zaten bebeğim 10 aylıkken yeniden hamile kalmıştım şimdi 1 yıl oldu ama gelen giden bir şey yok . Aktif olarak emziriyorum . Sizler ne zaman olmuştunuz ?