3.5 ay oldu doğum yapalı. Çok ayakta durdum iş yaptım ama şiddetli ağır şeyler degıl zaten bana oturmak haram gbi birsey kendımı bıldım bıleli işim var benım. !!!! Neyse o gun yoruldum belden uyuşturulan yer agrıdı karnım agrıdı zaten cocuk sureklı bende mecbur . Kesi yerim bir taraf hafif morardı ama ağrıyan yer orası degıl gobek hizası ve gobek bolgesı hamıle gbı şiş geldi bana elleyınce hafıf bastırınca cız cız batmalar oluyor hafif hafif agrı oluyor anneme sordum sezeryan sonrası fıtık olabılıyor mus ay bu doğru muuuu yarına kadar nasıl bekleyecem doktoru gecıren duyan bılen var mı 🙏🙏🙏🙏☹️☹️☹️☹️