Busraaa333 Bebeğim 8 ay 15 günlük ve aşırı iştahsız ve hep böyleydi maalesef bisey yaparım hevesle ve yemez çok üzülürüm ve zateb zayıf bir bebek düşük ağırlıklı doğmuştu bilen varsa lütfen söylesin doktorumuzda iştah acıcı birşey yok 1 yaşından önce sadece kilo alması için fantomalt önerdi ancak mamada içmiyor ne yapsam bilmiyorum