Gelecegimsin benim kafamın tam ortasıbda bir tanecik beyaz vardı 12 yaşında okulda birisi kopardı onu ve o seneden sonra çoğaldı 15 yaşında da bıyamaya başladım çünkü gördükçe sinirim bozuluyordu 24 yaşındayım boyamadığım tek zaman hamileyken 😃 gördükçe krizlere girdim saçlarımı salmak istemiyordum. Genetik dediler hep çünkü annemin de aynı şekilde olmuş