Dünden beri oğlumun ateşi var dönüşümlü veriyorum ateş düşürücü ama banamasın demiyor etkisi bittiği anda başlıyor doktora yarın sabah gideceğim şuan bile gene var ve ben 7.30 da verdim şimdi saati bekliyorum ama ateş 38.4 ne yapmam lazım duşta aldırdım bugün 2 kere yok bana mısın demiyor 2 gün kreşe gitti ya gene hastalandı kafayı yicem artık