Hudanur38 10. Aydan
Bildiriyorum duzelmiyor bacilar duzelmiyor. Bizim
İflahimiz kuruyor bu bebelere uyku gelmiyor. Sirf bu geceleri emmek istemesi yuzunden sutum gelmesine ragmen memeyi biraktirmak aklimdan geciyor. Artik gerçekten yipratici olmaya basladi. Uykuya dalarkende sorun yasamaya basliyoruz artik. Sabah saatinde kalkiyor ama aksam saatinde yatmiyor beyefendi. Ninni calinca benim
Uykum geliyor o hala uyanik. Bir saatir uyutmaya çalışıyorum suan daldi gibi uykudan cok muzdaripim bende. Millet ne guzel rutin olusturmus bebelerini o rutinde uyutuyor
Benim cocugum asla rutin cocugu degil. Dus aldiktan sonra ekstra enerji gelip uyumayan bir bebek….. hepinizin Allah yardimcisi olsun. Gece hala daha bende 1 max 2 saatte ki 2 saat uyudugu cok nadir kalkiyoruz. Gunduzleri az uyuyor iki uyku yapiyor ama
Azar azar uyuyor. Yoruldum……