Nebahat123 kamera koyun, xaominin kameralarından aldım ben, her odada bir tane vardı, zaten bakıcıların çoğu alışık bu duruma artık. Hem kendi de rahat ediyor, çocuk emeklerken düşüp bi yeri morarsa çocuğun niye morardıgını kameradan göreceğiz kimse zan altında kalmayacak. Onyüzden bütün bakıcılarım kamerayı kabul ederdi. Ses kaydı da alıyor bu kamera. Ben gün içinde ve akşam gelince izliyordum içim rahat ediyordu