Maser17 Acilll rotateq aşısı yaptırdıktan sonra huysuz oldu çocuk ağlayıp duruyor Ve kaka sayısı arttı başına böyle birşey gelen varmı normal mi..çok tedirginimmm
cero21 Maser17 ateşini kontrol edin 37,5 üzeriyse hastaneye götürün bende 2. ay aşılarında ynı şeyleri yaşadım direk calpol verip sakinleştirip uyuttum canı acıyor olabilir
Deletedmom110 Maser17 bizde de aynısı oldu. Çok huzursuzluk oldu maalesef. Bu ay ikincisi olacak kara kara düşünüyorum
Maser17 Artık töbe yaptırmam çocuk daha çok hasta oldu süzüldü uyuyamıyor kakası yeşil oldu..hastamı ediyorlar bu çocukları iyimi ediyorlar meçhul
Maser17 Artık töbe yaptırmam çocuk daha çok hasta oldu süzüldü uyuyamıyor kakası yeşil oldu..hastamı ediyorlar bu çocukları iyimi ediyorlar meçhul