happymome23 canım bızde onuncu aya geldık yedıncı aydan berı aynınsıkıntıları yaşıyoruz. Gecelerıbuyyan bebek kalkmaya basladınuykuyanzor gecıyor.
Çok arastırdım
Tamamen eğer sağlıklı ise grip falan değilse;
Ataklar büyüdüğü ıcın etrafa olan yönelımım fazlanolması beyın çok fazla çalısıyot uyku gerilemlerine sebep oluyor bide dişler harekete geçiyor biz üç hafta önce dişimiz patladı
Ama göreceksın kı bittiğinde bebeğinde çok büyük degısıklıkler olacak bi anda güzel şeyler yapmaya başlayacak.
Uyku sorunu hala devam bizde ben bide çalısıyotum sabahları hep geç kalıyorum işe düşün deliriyorum uykusuzluktan.
Büyüdükçe uykuya engel oluyırlar hatta dişden dolayıda iki hafta hıc yemek yemedı neler neler.
Yedı sekız dokuz ön gümbür gümbür gelıyor hazırlan anne☺☺☺☺