Damla_2121 Kızlar bebeğim prematüre bebek düzeltilmis olarak 9 aylık normaldede 1 yaşında yürüyemiyor daha ama biseylere tutunup kalkıyor elini tutup yürütmeye çalışınca parmak uçlarına basarak yürüyor bu normalmi acaba gerçekten anlamlandıramadm