Hudanur38 Arkadaslar bebegim 7 gun sonra 6 ayini doldurucak emzigi 6 18 aylik emzigi kullanmaya ne zaman baslamaliyim aceba
ezgi2036 Hudanur38 doktoru degistirtti bizim emzikleri 6 ay doldu direk gectik hic de sorun yasamadik 🙏🏻
Hudanur38 baykuskiz_ bende denemek icin verdim bugun ama kusucak gibi oluyor aceba agzina buyukmu geliyor diye dusunmustum
Hudanur38 ezgi2036 bizde avent kullaniyoruz gecen gun 6 18 ayligi dendedim kusucak gibi oldu aceba biraz daha zaman gectikten sonra versem alirmi
Iremaltnr Hudanur38 bizde 1 yaşına gircez nerdeyse hala 0-6 kullanıyoruz diğerini istemiyor verince atıyor oğürüyor büyük geliyor sanırım avent kullanıyoruz bizde 🤦
Hudanur38 Iremaltnr bende 0 6 aylikla devam etmeyi dusunuyorum ama bi sakincasi olurmu diyede korkmuyor degilim🤔
Tosbaaa peki emzik olarak tek emzik mi gittiniz? Benim oğlum 6 aylık doğduğundan beri aynı emziği kullanıyoruz başka emzik almıyor aynı markada olsa acaba hijyen açısından bir zararı var mıdır?
Hudanur38 Tosbaaa zannetmiyorum hijyen konusunda sorun olucagini canim ya ben ara ara kaynatiyorum oyle veriyorum tek emzik kullandi ama 3 aylikken emzik tutmaya baslamisti
Zlm Hudanur38 o zamanda kabul etmiyo bir süre ugrasmak gerekiyo ben sık sık teklif ettim gece küçük memeyle uyuyodu uyuyunca değiştiriyorum öyle öyle alisti